Isolatorbougie
Tweetaktmotoren en andere oudere motoren vinden een betrouwbare en hoogwaardige oplossing voor onderhouds- en vervangingsvereisten. BERU® voldoet aan de eisen van deze specifieke motoren met deze robuuste tweetaktmotor-bougie.
De robuuste BERU®-oplossing voor tweetaktmotoren
Tweetaktmotoren en andere oude motoren kunnen maar één ding betekenen: dat de bougies zwaar worden belast. De natuurlijke reactie van BERU® is een robuuste, hoogwaardige en betrouwbare bougie die aan deze eisen kan voldoen. Voor oudere automodellen die 2-taktmotoren gebruiken en voor MZ en oudere motorfietsen, is een oplossing beschikbaar, die voor consistente en betrouwbare bougieprestaties zorgt.
De BERU®-isolatorbougie betekent:
- Betrouwbare en consistente ontsteking;
- Slijtvaste elektroden voor twee- en viertaktvoertuigen;
- Optimale en milieuvriendelijke verbranding;
- Beproefde materialen: robuust keramiek met erosiebestendige middenelektrode en massa-elektrode;
- Lange levensduur, zeer goede betrouwbaarheid.
DE VOORDELEN OP EEN RIJ
Robuust
Gemaakt van materialen met aangetoonde grote weerstand tegen slijtage en hitte
Groen
Verbeterd brandstofverbruik
Duurzaam
Lang levensduur, consistente prestaties
Gebruik onze onderdeelzoekfunctie om na te gaan welke bougie speciaal ontworpen is voor uw behoeften.
Zoek onderdelen voor een eerder geselecteerd voertuig
Motor | MotNr | Brandstoftype | Boring | Slag | Cilinders | CC | kW/PS | Aanzuiging | Kleppen |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ engine.make }} {{ engine.code }} | {{ engine.tecdoc_id || "-" }} | {{ engine.fuel_type || "-" }} | {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm | {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm | {{ engine.cylinder_count || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} | {{ engine.aspiration_type || "-" }} | {{ engine.valve_count || "-" }} |
Onderdeelzoeker
Zoek onderdelen voor een eerder geselecteerd voertuig
Motor MotNr Brandstoftype Boring Slag Cilinders CC kW/PS Aanzuiging Kleppen {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} Axle tabUw voertuig
-
Uw motor
Motor MotNr Brandstoftype Boring Slag Cilinders CC kW/PS Aanzuiging Kleppen {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} -
Uw onderdeel