Selecteer taal

Ultra Plus Titan-bougie

Maak kennis met Ultra Plus Titan van BERU®, het compacte gamma van top-bougies die BERU®'s expertise op autogebied en daarbuiten combineren met geavanceerde technologie voor geweldige prestaties. 

beru-ultra-plus-titan

Formule 1-technologie in samenwerking met de deskundigheid van BERU®

beru-ultra-plus-titan-packaging

De geavanceerde kenmerken achter de geweldige prestaties:

  • Geavanceerde technologie geleend van de Formule 1-wereld ter voorkoming van vonkbrug.
  • FISS-demper voor een soepel gebalanceerde stationaire loop en daardoor een consistente bougiespanning en verbeterde koeling.
  • Middenelektrode met dunne wanden en koperen kern voor uitstekende warmteafvoer en verlengde levensduur van de bougie.
  • Lang isolatorvoet/brede zitting voor breder temperatuurbereik. De lange isolatorvoet - bestand tegen vervuiling - en zitting met grotere diameter dragen bij aan het effect van turbokoeling rond de isolatorvoet.
  • Grote elektrode-afstand voor betere prestaties.De Ultra Plus Titan geeft dat 'splinternieuwe' acceleratiegevoel gedurende de gehele levensduur, met een geweldige verbrandingsefficiëntie die het brandstofverbruik en de uitstoot beperkt.
  • Koperen kern.
  • De poly-V-vorm van de titaan-middenelektrode kan volstaan met een lagere spanning voor een grotere betrouwbaarheid van de ontsteking, een betere vlamfrontverspreiding en een goede weerstand tegen erosie.

1 - Langere neus en bredere zitting voor een groter temperatuurbereik
De langere isolatorneus en grotere zittingdiameter zorgen voor optimale koeling rond de kern van de isolatorneus.

2 - Grotere elektrodeafstand zorgt voor betere prestaties
We ontwikkelden de Ultra Plus Titan om optimaal gedurende zijn gehele levensduur te presteren, zodat de motor nieuw blijft aanvoelen en minder brandstof verbruikt.

3 - Centrale elektrodepen met dunne wand voor een uitstekende warmteafvoer
Dankzij de dunne wanden ligt het koper van de elektrodepen dicht aan de oppervlakte  De punt behoudt de hitte daarom beter onder lichte belasting terwijl de warmte bij een groter aantal omwentelingen effectiever kan worden afgevoerd. Hierdoor wordt de slijtage beperkt en de levensduur van de bougie verlengd.

4 - Koperen kern

  • Voor motoren met natuurlijke aanzuiging: contouren van de middenelektrode (UTP 1-9) gefreesd met laserprecisie voor optimale prestaties.
  • Voor turbomotoren: fijne platinadraad (UTP10P-18P) als middenelektrode voor maximale krachtontwikkeling.


5 - FISS-constructie voor evenwichtiger stationair draaien
Uitstekende koeling en consistente spanning bij stationaire toerentallen dankzij de FISS-constructie (Fired In Suppressor Seal).

Formule 1-technologie voorkomt vonkbrug
De Ultra Plus Titan brengt de technologie uit de Formule 1-wereld naar uw auto, met een ultrarobuuste constructie en waterdichte isolatie die kortsluiting voorkomt.

7 - Poly-V-elektrode in een titaanlegering
De gesmede poly-V-vorm behoeft een lage spanning, wat een meer betrouwbare ontsteking en uitstekende verdeling van de vonk oplevert. De legering van nikkel en titaan voorkomt corrosie van de bougie.

upt

DE VOORDELEN OP EEN RIJ

Bereik

Het assortiment Ultra Plus Titan-bougies dekt 90% van het Europese wagenpark met slechts 18 referenties*

 

*Bron: F-M PI/TecDoc
(www.tecalliance.net/en/company)

Toonaangevende technologie

BERU® combineert de kennis van autotechniek en andere technische knowhow met de Formule 1- technologie om een ultiem en zeer compact bougieassortiment te creëren.

Verbeterde prestaties

Grote elektrodenafstand, poly-v-elektrode van titaniumlegering, Formule 1-technologie, allemaal bij elkaar gebracht om betere prestaties te bieden

Gebruik onze onderdeelzoekfunctie om na te gaan welke bougie speciaal ontworpen is voor uw behoeften.

Zoek onderdelen voor een eerder geselecteerd voertuig

Plaat kon niet worden gevonden.

Incorrect Plate Format.

Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Vehicle lookups by plate only support passenger vehicles

Verkeerd formaat. Gelieve 17 tekens in te voeren.

VIN kon niet worden gevonden.

Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Vehicle lookups by vin only support passenger vehicles

Geen motor gevonden met code of ID.

Meer dan één motor gevonden. Verfijn uw zoekopdracht.

Motor MotNr Brandstoftype Boring Slag Cilinders CC kW/PS Aanzuiging Kleppen
{{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
Axle tab
  • Onderdeelzoeker

    Zoek onderdelen voor een eerder geselecteerd voertuig

    Plaat kon niet worden gevonden.

    Incorrect Plate Format.

    Dit veld is verplicht

    Dit veld is verplicht

    Vehicle lookups by plate only support passenger vehicles

    Verkeerd formaat. Gelieve 17 tekens in te voeren.

    VIN kon niet worden gevonden.

    Dit veld is verplicht

    Dit veld is verplicht

    Vehicle lookups by vin only support passenger vehicles

    Geen motor gevonden met code of ID.

    Meer dan één motor gevonden. Verfijn uw zoekopdracht.

    Motor MotNr Brandstoftype Boring Slag Cilinders CC kW/PS Aanzuiging Kleppen
    {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
    Axle tab
  • Uw voertuig
  • Uw motor

    Geen motor gevonden met code of ID.

    Meer dan één motor gevonden. Verfijn uw zoekopdracht.

    Motor MotNr Brandstoftype Boring Slag Cilinders CC kW/PS Aanzuiging Kleppen
    {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
  • Uw onderdeel