Druksensoren
Ontworpen in samenwerking met de auto-industrie: BERU®-druksensoren bieden een uitstekende betrouwbaarheid. Ze zijn er in twee varianten met verschillende doelen: BERU® past altijd zijn eeuwlange deskundigheid toe in de productie van precisie-onderdelen.
Nauwkeurigheid en betrouwbaarheid
Oliedrukschakelsensoren:
Oliedrukschakelaars worden gebruikt om de oliedruk in de motor te meten. Bij een lage druk wordt er onmiddellijk een waarschuwing uitgestuurd om motorschade te voorkomen.
Kenmerken van de BERU®-oliedruksensoren:
- Nauwkeurige meetwaarden;
- OE-kwaliteitseisen;
- Snel schakelen;
- Kwaliteitsconstructie die betrouwbare temperatuurweerstand biedt;
- Geen extra gereedschappen nodig voor de installatie.
Absolute luchtdruksensoren in inlaatspruitstuk:
Absolute luchtdruksensoren in inlaatspruitstuk (MAP-sensoren) worden gebruikt voor het continu meten van het motorvacuüm.
Een correct werkende MAP zal het mogelijk maken om de geïnjecteerde hoeveelheid brandstof in de verbrandingskamer in te stellen en daardoor prestatieproblemen te voorkomen (verslechterde brandstofeconomie of gebrek aan motorvermogen).
Kenmerken van de absolute-luchtdruksensoren van BERU®:
- Hoogwaardige elektronica;
- OE-kwaliteit;
- Hoogwaardige behuizing en connectorpennen.
Gebruik onze onderdeelzoekfunctie om na te gaan welke sensor speciaal ontworpen is voor uw behoeften.
Zoek onderdelen voor een eerder geselecteerd voertuig
Motor | MotNr | Brandstoftype | Boring | Slag | Cilinders | CC | kW/PS | Aanzuiging | Kleppen |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ engine.make }} {{ engine.code }} | {{ engine.tecdoc_id || "-" }} | {{ engine.fuel_type || "-" }} | {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm | {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm | {{ engine.cylinder_count || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} | {{ engine.aspiration_type || "-" }} | {{ engine.valve_count || "-" }} |
Onderdeelzoeker
Zoek onderdelen voor een eerder geselecteerd voertuig
Motor MotNr Brandstoftype Boring Slag Cilinders CC kW/PS Aanzuiging Kleppen {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} Axle tabUw voertuig
-
Uw motor
Motor MotNr Brandstoftype Boring Slag Cilinders CC kW/PS Aanzuiging Kleppen {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} -
Uw onderdeel