Instant start-systeem
Maak kennis met het BERU® Diesel Instant Start System ISS (2e generatie), uitgerust met een nieuwe regeleenheid en extra verwarmingsflens. Zo helpt het Instant Start-systeem motoren milieuvriendelijk te werken en de uitstoot bij koude start te verminderen.

Snel, groen en geavanceerd

Met het BERU® Instant Start System (ISS) starten dieselmotoren vrijwel net zo snel en betrouwbaar als benzinemotoren, ook bij lage temperaturen.
Met zijn voor prestaties geoptimaliseerde gloeibougies en een elektronische regeleenheid die de gloeitijd en spanning van elke gloeibougie afzonderlijk regelt, kan het ISS-systeem bijdragen aan een permanent veilig verbrandingsproces.
De kenmerken van het Instant start-systeem (ISS) van BERU®:
- Korte verhittingstijd (tot 1100°C in 2 seconden);
- Betrouwbare start, zelfs bij temperaturen van -25°C
- Elektronisch geregeld voorgloeien, tussentijds verhitten en nagloeien;
- Onniddellijk een stabiele stationaire loop en pakt belasting goed op;
- Geminimaliseerde emissie van verontreinigende stoffen en brandstofverbruik tijdens de verwarmingsfase:
- Speciaal ontwikkeld voor dieselmotoren met directe inspuiting;
- Compatibel met boorddiagnose;
- Voldoet aan de recentste eisen van de strikte EURO-norm betreffende verontreiniging.

De tweede generatie van het ISS-systeem (Instant Start System ) van BERU® met een nieuwe regeleenheid en extra verwarmingsflens zorgt voor een verdere vermindering van brandstofverbruik en emissie.
Gebruik onze onderdeelzoekfunctie om na te gaan welk ISS-systeem speciaal ontworpen is voor uw behoeften.
Zoek onderdelen voor een eerder geselecteerd voertuig
Motor | MotNr | Brandstoftype | Boring | Slag | Cilinders | CC | kW/PS | Aanzuiging | Kleppen |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ engine.make }} {{ engine.code }} | {{ engine.tecdoc_id || "-" }} | {{ engine.fuel_type || "-" }} | {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm | {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm | {{ engine.cylinder_count || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} | {{ engine.aspiration_type || "-" }} | {{ engine.valve_count || "-" }} |
Onderdeelzoeker
Zoek onderdelen voor een eerder geselecteerd voertuig
Motor MotNr Brandstoftype Boring Slag Cilinders CC kW/PS Aanzuiging Kleppen {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} Axle tabUw voertuig
-
Uw motor
Motor MotNr Brandstoftype Boring Slag Cilinders CC kW/PS Aanzuiging Kleppen {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} -
Uw onderdeel